Гарантія на взуття ТМ Kasandra

ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ НА ВЗУТТЯ
            Згідно нового ДСТУ (державний стандарт України), з 1 січня 2010 року гарантійний термін використання взуття становить 30 днів.
            Гарантійні строки носіння взуття відповідно до чинних стандартів обчислюються з дня продажу через роздрібну торговельну мережу або від початку сезону:
1. Зимовий асортимент - 15.11 - 15.03
2. Весняно-осінній асортимент - 15.03 - 15.05 та 15.09 - 15.11
3. Літній асортимент - 15.05 - 15.09
 
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів

(повна версія закону http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1023-12)
     Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
     Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
     Згідно ст.8 даного Закону, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
     Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
 
     Два тижні – стільки закон дає покупцю часу, аби повернути чи обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
     Обмін, повернення товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вид;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
     Згідно ст. 7 Закону про захист прав споживача, при обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
     Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться (ч.7 ст.8).
 
   Важливо мати на увазі, що вимоги споживача не будуть задоволені, якщо продавець, виробник (сервісний центр) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання (ч.14 ст.8).

 
ОСОБЛИВІ УМОВИ
1. Нерівномірність кольору чи структури шкіри характеризує її натуральність, а не є дефектом.
2. Якщо Ви придбали взуття з кольоровою підкладкою (чорного, червоного, сріблястого чи ін. кольорів) або ж кольорове взуття без підкладки (наприклад босоніжки), то будьте готові до того, що під дією вологи і поту взуття може фарбувати ноги, що не вважається дефектом виробництва.
3. Вимоги стосовно якості взуття, яке експлуатувалось не по сезону - не приймаються.
4. Гарантія не розповсюджується на знос устілок, набойок, профілактики, зумовлені часом використання.
5. Залом шкіри в місцях найбільшого перегинання, які утворюються в процесі формування взуття по стопі, є істотними наслідками експлуатації взуття і не є дефектом. Будь яке прання взуття забороняється.
 
РЕКОМЕНДАЦІЯ
Перед початком експлуатації ознайомтесь з інформацією про типи шкіри та доглядом за нею на нашому сайті у розділі Клієнтам/Характеристика шкіри та догляд за нею!