Правила онлайн-магазину

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
1. Виберіть бажаний товар (якщо це взуття – вкажіть розмір) та натисніть "До кошика".
Зверніть увагу!
- Якщо обраний Вами розмір має сіре забарвлення - він відсутній на складі. Термін виготовлення 4-5 тижнів. При виборі сірого розміру та натисканні "До кошика" у Вас буде вибір - або надати Ваш e-mail і ми Вас повідомимо коли модель з'явиться на складі, або ж оформити замовлення і зачекати 4-5 тижнів.
- Якщо обраний Вами розмір має зелене забарвлення - він наявний на складі і буде надісланий Вам протягом 3-4 днів.
- Якщо бажаного розміру взагалі немає в списку (модель на розпродажі, акції) - ОДЖЕ ДАНУ МОДЕЛЬ МИ БІЛЬШЕ НЕ ВИГОТОВЛЯЄМО, НАВІТЬ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ ЧИ ЗА ДОДАТКОВУ ПЛАТУ!
2. В кошику Ви маєте можливість переглянути Ваше замовлення і якщо все гаразд натисніть кнопку «Оформити замовлення».
При оформлені замовлення рекомендуємо створити свій Обліковий запис. Це дасть Вам змогу легше оформляти замовлення, контролювати стан Вашого замовлення у власному Кабінеті та приймати участь в Програмі лояльності.
3. Підтвердження Вашого замовлення та вся додаткова інформація надсилається нашими менеджерами на вказаний Вами e-mail.
 
 

ЯК ОПЛАТИТИ?
1. Оплата стандартних замовлень можлива двома способами: при замовленні товару за допомогою LiqPay або ж готівкою при отриманні товару.
2. Оплата індивідуальних замовлень здійснюється згідно виставленого рахунку або ж через термінали «Приватбанку».
 
 

ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДОСТАВКА?
Отримати замовлення Ви можете в шоу-румі «Kasandra» за адресою м.Львів, вул.Винниченка 8 або ж на складі Нової Пошти у Вашому місті.
Доставка на склад Нової Почти в межах України – БЕЗКОШТОВНО!
 
 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. При отриманні замовлення на Новій Пошті чи в нашому шоу-румі, Ви маєте можливість оглянути та приміряти товар.
2. Товар можна повернути протягом 14 календарних днів від дати отримання покупки в оригінальній упаковці та без слідів використання. Товар, який був у вжитку, поверненню не підлягає.
3. Товар, що повертається повинен бути належним чином упакований, щоб уникнути його пошкодженню при транспортуванні (якщо товар буде пошкоджений в результаті невиконання даної умови, претензії щодо обміну чи повернення коштів не прийматимуться). Поштові затрати на повернення посилки Продавцеві Покупець здійснює за власний рахунок.
Посилки із зазначеною на них післяплатою не приймаються!
4. При поверненні оплачених замовлень, кошти повертаються виключно на банківську картку Клієнту, після отримання та перевірки товару!
5. При обміні товарів, якщо сума вашого нового замовлення менша за суму повернутого, різницю ми Вам повертаємо (стосується тільки випадків, коли обмінюється товар на інший, ніж був придбаний). Ви також можете залишити таку різницю у вигляді бонусу на Ваше наступне замовлення (сума буде відрахована), термін зберігання суми у вигляді бонусу необмежений.

Продавець залишає за собою право припинити торгові відносини з Покупцем у випадку непропорційності рекламацій чи замовлень, що носять спекулятивний характер.